Interculturele interactie

Je werkt samen met collega’s vanuit verschillende culturele achtergronden. Optimaliseer met deze training de interculturele communicatie. Leer de praktische knelpunten herkennen en op te lossen van uit een methodiek die gebaseerd is op waarden, normen en zelfrespect. Tijdens deze training leer je meer over: Diverse culturele modellen Het model zelfrespect Bradshaw Bi-focus: inleven zonder zelfverlies

Interplace – Train de trainer

Je wilt Belbin beter implementeren als trainer. Deze training is bedoelt voor trainers en coaches die willen werken met de teamrollen van Belbin. Je doorleeft tijdens de training de impact die Belbin heeft én je krijgt de skills om er zelf mee aan de slag te gaan als trainer of coach. Tijdens deze training leer … Lees meer

Teambuilding

Versterk jullie team en verhoog de effectiviteit.

Omgaan met agressie op de werkvloer en in klantcontact

Het is heel vervelend om er mee geconfronteerd te worden: agressie. Hoe ga je hier tijdens je werk goed mee om? Leer op een verantwoorde en effectieve manier omgaan met agressieve klanten. Tijdens deze training leer je alle ins en outs over omgaan met agressie. Tijdens deze training leer je meer over: Het herkennen van … Lees meer

Managing stress by prevention

Er wordt veel flexibiliteit van je verwacht. Door de toenemende werkdruk leidt dit al snel tot een te hoge belasting. De klachten die hieruit voortkomen kosten de werknemer en werkgever tijd en geld. Leer negatieve stress ontmantelen en om te zetten in zelfsturing. Tijdens deze training leer je meer over: Effecten van stress op het … Lees meer

Feedback als coachings­instrument

Teamleden stimuleren tot zelfsturing is een boeiend proces. Oude patronen zoals ‘gewenning aan directief leidinggeven’ zijn hardnekkig. Stimuleer elkaar als teamleden doormiddel van feedback die zich richt op gedragsverandering. Tijdens deze training leer je meer over: Cultuuranalyse van jullie team De theorie van coaching toegepast op jullie teamcultuur Feedback in theorie en praktijk

Communiceren met en via de media

Onze mediadeskundige geeft handvatten om een gedegen communicatiestrategie te ontwikkelen en je oefent in concrete situaties in de diverse mediaomgevingen. Dit is een confronterende en uitdagende training voor teams die regelmatig met de media in aanraking komen. Tijdens deze training leer je meer over: Diverse media en hun mogelijkheden Performance, lichaamstaal en weerbaarheid Analyses met … Lees meer

Balietraining

Wordt klantgerichter door onze Balietraining. Leer bouwen aan een gezond zelfrespect, zodat je pro-actief kunt handelen. Naast kennis en vaardigheden, wordt er tijdens deze training aandacht besteed aan persoonlijke drijfveren, mentaliteit en gehanteerde waarden. Tijdens deze training leer je meer over: Wat je doet in de relaties die je hebt met klanten om positief over … Lees meer